Noble Health

Blog

Jak szybko schudnąć z ud i wyrzeźbić ręce?

Jak szybko schudnąć z ud i wyrzeźbić ręce

Lato to czas, kiedy chętniej odsłaniamy nasze ciało. Nogi i ramiona to najczęściej pokazywane części ciała podczas sezonu bikini. Podpowiemy Ci, w jaki sposób poprawić wygląd nóg oraz ramion, tak abyś czuła się komfortowo podczas lata.

Dieta
To podstawa zadbanego i jędrnego ciała. Zapomnij o katowaniu się dietami albo stosowaniu głodówek. Zacznij odżywiać się zdrowo i racjonalnie. Pamiętaj o regularnym spożywaniu posiłków. Ostatni posiłek zjadaj na 2, 3 godziny przed snem. Zadbaj o to, aby kolacja była lekka. Do swojego jadłospisu dodaj świeże warzywa, takie jak cukinia, ogórki, szparagi, rzodkiew, sałata czy buraki. Mają bardzo mało kalorii, a są bazą wielu przepisów. Oprócz warzyw spożywaj chude mięso, nabiał, ryby oraz kasze.

Nie zapominaj o owocach! W okresie wiosenno-letnim wybieraj truskawki, czereśnie, porzeczki, poziomki, maliny, jagody, brzoskwinie, nektarynki czy arbuzy. Unikaj słodyczy, słonych przekąsek oraz produktów wysoko przetworzonych, ponieważ przyczyniają się do odkładania tłuszczu w okolicach ud, brzucha oraz rąk.

Bardzo ważnym aspektem jest również woda. Odpowiednie nawodnienie przyspieszy spalanie tkanki tłuszczowej i pozwoli zachować skórze promienny wygląd. Jeśli nie lubisz zwykłej wody, dodaj plaster cytryny lub listek mięty. Oprócz wody do swojego jadłospisu możesz dodać również czerwoną oraz zieloną herbatę.


 

Ćwiczenia na piękne uda, łydki oraz ręce
Musisz trzymać się planu treningowego. Nie możesz się poddać ani odpuścić, nawet jeśli na początku nie będziesz widziała efektów. Nieważne czy będziesz ćwiczyć w domowym zaciszu czy na siłowni. Pamiętaj o sumienności i regularności.

Skakanka
Proste ćwiczenia znane wszystkim od najmłodszych lat. Skacz na skakance co najmniej 3-4 razy w tygodniu. Jest to świetne ćwiczenie, zarówno na uda, jak i na całe nogi oraz ramiona. Stanowi doskonałą rozgrzewkę do dalszych ćwiczeń. Możesz podskakiwać zarówno na obu stopach jednocześnie, jak i zmieniając raz jedną, raz drugą.

Rower
Możesz ćwiczyć na rowerze stacjonarnym lub trenować na powietrzu. Warto zaangażować w te ćwiczenia przyjaciółkę lub swoją drugą połówkę. Będzie Ci łatwiej się zmotywować, a ćwicząc możesz zwiedzać również ciekawe miejsca w swojej okolicy. Najlepiej stosować trening interwałowy. Zmieniaj tempo podczas jazdy.

Jak szybko schudnąć z ud i wyrzeźbić ręce

Bieganie i pływanie
Bieganie świetnie wyszczupla łydki oraz uda. Poprawia wydolność oraz kondycję. Pływanie natomiast angażuje całe ciało. Jeśli będziesz regularnie odwiedzać basen i pływać co najmniej 30 min podczas każdej wizyty szybko zauważysz rezultaty. Pływanie dodatkowo odciąża kręgosłup i świetnie wpływa na kondycję skóry.

Ćwiczenia w domu
W sieci dostępnych jest mnóstwo darmowych treningów. Zazwyczaj do wykonania tych ćwiczeń potrzebne są małe ciężarki lub butelki wody. Tego typu ćwiczenia są na tyle uniwersalne, że każdy znajdzie coś dla siebie. Możesz wybierać spośród kilkudziesięciu trenerów oraz dostosowywać tempo do swoich możliwości.

Polecane produkty:
GET SLIM CELLULITE
SLIM LINE

‹ Powrót

Comments are closed here.

SKLEP ONLINE