Noble Health

Blog

Spalamy kalorie zimą!

Wbrew pozorom zima daje nam nieskończenie wiele okazji do aktywności fizycznej. Kilogramów możesz pozbywać się na stoku, sali gimnastycznej, a także w domu. Sprawdź, ile kalorii spalisz wykonując poszczególne ćwiczenia!

Zimowe spalanie tłuszczu

Najwyższa pora wyciągnąć narty i łyżwy z piwnicy! Szusując na górskich trasach, znacznie poprawiasz swoją wydolność oraz krążenie krwi. Dzięki temu w 60 minut spalasz ok. 480 kalorii. Dla zwolenniczek łyżwiarstwa mamy jeszcze lepszą wiadomość. Podczas godzinnej jazdy na lodowisku angażowane są mięśnie całego ciała, dzięki czemu pozbywamy się od 200 do 800 kalorii.

Relaksacyjny spacer

Bieganie na mrozie to domena zawodowców? Nic bardziej mylnego! Nie bój się ujemnych temperatur, ubierz na cebulkę i poświęć 30 minut dziennie na poranny lub wieczorny jogging. W ten sposób możesz stracić od 300 do 450 kalorii, w zależności od tempa. Jeżeli czujesz, że brak Ci kondycji do takich ćwiczeń, wybierz zimowy spacer. Godzinna przechadzka zapewni ci utratę 250 kcal, a także lepszą odporność.

Ujędrniające pływanie

Twoje wizyty na basenie to gwarancja ogólnej poprawy samopoczucia i zdrowia. Najwięcej kalorii spalisz, pływając kraulem oraz delfinem, choć liczy się tutaj również intensywność i długość treningu. Mimo wszystko, godzina pływania zapewni ci spalenie ok. 500 kalorii. Co więcej, masz szansę wzmocnić mięśnie, wymodelować talię i biodra oraz poprawić jędrność biustu.

Efektywny fitness

Zimowe wieczory możesz wykorzystywać na wizyty w klubach fitness. Jest to o tyle dobre, że pod ręką masz całą gamę sprzętów i przyrządów, które na różne sposoby pomagają zrzucać kilogramy. Również ćwiczenie w grupie znacznie zwiększa motywację do walki o zgrabne ciało. Warto zainwestować w karnet, ponieważ 60 minut aerobiku gwarantuje spalenie aż 400 kalorii, nie mówiąc już o znacznej poprawie kondycji organizmu. 

Wypróbuj też ćwiczenia tabata. To specjalny 5 minutowy, intensywny trening interwałowy wymyślony przez japońskiego naukowca. Zestaw ćwiczeń ma za zadanie zaangażować jak największą liczbę mięśni. Poprawia wydolność tlenową i pomaga „podkręcić” metabolizm organizmu. Dlatego jest szczególnie polecany osobom, które pragną szybko, ale bezpiecznie schudnąć. Proces spalania kalorii trwa nawet kilka godzin po zakończonym treningu.

Domowy aerobik

Kiedy zima skutecznie zniechęca Cię do wyjścia do klubu fitness, możesz spalać tłuszcz w domowym zaciszu. Nie musisz od razu wykonywać specjalistycznych treningów. Efekty przyniesie każda aktywność fizyczna. Poza tym, możesz wykonywać tutaj nieograniczoną ilość ulubionych ćwiczeń. W zrzuceniu kilogramów mogą pomóc Ci także prace domowe. Odkurzając mieszkanie przez godzinę, tracisz ok. 350 kcal, podczas prasowania – 180 kcal, a myjąc podłogi lub okna – 300 kcal.

Jeżeli mimo to chciałabyś szybciej zauważyć efekty ćwiczeń, wspomóż się suplementacją i stosuj codziennie zestaw Get Slim Line. To suplementy diety, oparte o naturalny zegar biologiczny kobiety, które uregulują Twoją przemianę materii i znacznie wspomogą spalanie tłuszczu podczas ćwiczeń fizycznych. Dzięki temu w walce o szczupłą sylwetkę zawsze będziesz na wygranej pozycji!

‹ Powrót

Dodaj komentarz

SKLEP ONLINE