Noble Health

Blog

Bogini Bikini – jak szybko przygotować się na lato?

bikini bez stresu

Do wakacji zostało już niewiele czasu, a Ty nadal nie wiesz w jaki sposób zadbać o swoje ciało, by na plaży prezentowało się zjawiskowo? Myślisz, że to zbyt krótki czas na to, by zaszły w Tobie te wszystkie wymarzone zmiany? Nic bardziej mylnego!

W 30 dni możesz poprawić swoją sylwetkę. Wystarczy kilka sprawdzonych sposobów, by pozbyć się zbędnych kilogramów, oczyścić organizm z toksyn oraz nawodnić skórę. Jak zatem szybko schudnąć, by opalanie na plaży nie było dla Ciebie krępujące? Wystarczy, że zastosujesz się do poniższych wskazówek, a wystawianie ciała na słońce będzie dla Ciebie przyjemnością.

1. Pij koktajle, które oczyszczą Twój organizm z toksyn

Koktajle, zwłaszcza te zielone, w szybki sposób pozwolą Ci oczyścić organizm. Ten smaczny detoks sprawi, że poczujesz się lżej, Twoja cera stanie się bardziej świetlista i odżywiona, włosy mocniejsze i bardziej lśniące, a kilogramy zaczną lecieć w dół. Te smaczne fit-koktajle zawierają dużą dawkę błonnika, który przyśpiesza utratę wagi i pozwala czuć się sytym przez długi czas.

Odchudzające koktajle przygotujesz w prosty i szybki sposób, wystarczy blender, owoce oraz warzywa. Możesz dodawać w zależności od upodobań smakowych nasiona, a także przyprawy, które dodatkowo przyśpieszą przemianę materii. Takimi przyprawami są: chili, imbir, kurkuma i cynamon. Taki owocowy czy warzywny koktajl z powodzeniem może zastąpić Ci jeden z pięciu posiłków w ciągu dnia.

Przykładowym koktajlem odchudzającym jest na przykład koktajl z awokado, szpinakiem i siemieniem lnianym. Do jego przygotowania będziesz potrzebowała połowę dojrzałego awokado, jedną garść szpinaku, połowę banana, łyżkę soku z cytryny, łyżkę siemienia lnianego i szklankę wody. Wszystkie składniki wystarczy zblendować i możesz się cieszyć pysznym smakiem odchudzającego koktajlu.

2. Pij dużo wody mineralnej

Nic tak świetnie nie działa na skórę, jak czysta woda. Picie odpowiedniej ilości wody oczyszcza i nawilża cerę, a także wspomaga utratę zbędnych kilogramów. Według Instytutu Żywności i Żywienia powinniśmy wypijać 1 litr wody na 30 kg masy ciała. Przy niedoborze wody nasz organizm wysyła do mózgu sygnał, który ten odbiera mylnie jako uczucie głodu. Wtedy zamiast sięgać po wodę, zwykle wstajemy, by coś przekąsić, w rezultacie czego spożywamy niepotrzebne kalorie, a te odkładają się w postaci nadmiernych kilogramów.

Pij często wodę, a bez problemu oszukasz głód. To pomoże Ci w krótszym czasie zgubić zbędny tłuszczyk. Najlepsza do tego celu jest woda niegazowana, która dostarczy Ci cenne dla zdrowia pierwiastki, takie jak potas, sód, wapń i magnez. Pij chłodną wodę, organizm będzie musiał zużyć więcej kalorii na jej ogrzanie.

bikini bez stresu

3. Ćwicz, biegaj – włącz aktywności!

Wykorzystuj każdą wolną chwilę na aktywność. Z samochodu przesiądź się na rower. Zrezygnuj z windy na rzecz schodów. Już te dwa proste zabiegi pomogą zmienić Ci sylwetkę, pod warunkiem że będą regularne. Pomyśl o joggingu. Bieganie świetnie rzeźbi sylwetkę, poprawia krążenie. Już półgodzinny, codzienny jogging pomoże rozprawić się z kilogramami. Najważniejsze jest to, żeby się nie zniechęcać, wybieraj zatem sport, który sprawia Ci przyjemność.

Jeśli nie lubisz biegać, a siłownia powoduje w Tobie uczucie spinania, wybierz np. jogę. Wbrew pozorom te spokojne ćwiczenia wspaniale kształtują sylwetkę, rozluźniają i wyciszają, ale także zwiększają metabolizm. Jeśli lubisz tańczyć, tańcz! Taniec nie tylko odchudza, ale także powoduje wydzielanie endorfin – hormonów szczęścia.

4. Jedz częściej, ale mniej – czyli jak ważne są regularne posiłki

Jeśli chcesz schudnąć, musisz jeść. Restrykcyjne diety działają, tylko na krótko. Po takiej diecie pojawia się efekt jo-jo, który dołoży Ci jedynie do wagi wyjściowej sprzed diety kilka, a nawet kilkanaście kilogramów. Jeśli chcesz schudnąć, regularne posiłki muszą na stałe wkomponować się w Twój dzień.

Jedząc co trzy godziny możesz bez problemu pozbyć się wałeczków. Jeśli głodujesz wysyłasz do mózgu sygnał, który powoduje, że organizm zaczyna magazynować zapasy tłuszczu, chroniąc się tym samym przed głodówką. Wybieraj mądrze, jedz częściej za to mniejsze i zdrowe porcje. Warzywa powinny na stałe zagościć w Twoim menu, a słodkości zastąp równie słodkim i pysznym owocem.

Polecane Produkty:
Bikini bez stresu
Koktajl odchudzający

‹ Powrót

Comments are closed here.

SKLEP ONLINE